Proizvodi

Usluge

WebZNR - Zaštita na radu

ZNR - zaštita na radu

WebZNR - je internet aplikacija namijenjena djelatnicima zaduženima za obavljanje poslova zaštite na radu i zaštite od požara.

WebZNR je internet aplikacija koja je namijenjena voditeljima službi zaštite na radu i zaštite od požara te kontrolnim kućama. Njena uloga je zamijeniti stotine dokumenata, registratora i datoteka putem baze podataka i pripadajuće digitalne arhive WebZNR-a. Zahvaljujući načinu na koji je aplikacija WebZNR napravljena svi ti podatci će uvijek biti s Vama bez obzira gdje se nalazite te koristite li računalo, tablet ili mobitel za spajanje na aplikaciju.

  • AŽURNO I JEDNOSTAVNO PRAĆENJA ROKOVA – Aplikacija će Vas putem kalendara i e-poruke na vrijeme obavijestiti o nadolazećim obavezama.
  • JEDNOSTAVNO POPUNJAVANJE OBRAZACA – Aplikacija će Vam omogućiti da liječničke uputnice, prijave ozljede na radu, prijave profesionalne bolesti i sl. popunite na način da podatci, koji su na bilo koji način već unešeni u aplikaciju, automatski budu unešeni u navedene obrasce.
  • POJEDNOSTAVLJUJE POSTUPAK UPRAVLJANJA – Postupak upravljanja ZNR-a i ZOP-a je kompliciraniji u velikim kolektivima s velikim brojem korisnika i uređaja. Aplikacija omogućuje da su podatci uvijek dostupni s bilo kojeg uređaja koji se može spojiti na internet te je popunjavanje izvještaja jednostavno i brzo.
  • GENERIRANJE EVIDENCIJSKIH KARTONA I LIJEČNIČKIH UPUTNICA – Na temelju evidentiranih podataka omogućena je izrada evidencijskih kartona, liječničkih uputnica te spomenutih izvještaja koji pri tome imaju zakonom propisanu formu u samoj aplikaciji, kako bi snalaženje bilo što jednostavnije za korisnika aplikacije.
  • KONTROLU PRISTUPA ZAPOSLENIKA – Unutar aplikacije jednostavno možete kontrolirati pristup pojedinim dijelovima aplikacije s pravima čitanja ili uređivanja. Npr. kontrolne kuće mogu same unositi rezultate ispitivanja uređaja u Vašu aplikaciju i na taj način štedjeti Vaše vrijeme, a da pri tome ne mogu vidjeti niti uređivati podatke za koje Vi to ne želite.
  • IZDAVANJE UVJERENJA O OSPOSOBLJAVANJU – Aplikacija će Vam omogućiti da sami provodite teorijsko i praktično osposobljavanje te da o tome izdajete zapisnike o teorijskom i praktičnom ispitu.
  • PRAĆENJE I PLANIRANJE TROŠKOVA – Aplikacija će Vam omogućiti praćenje i planiranje troškova. U samoj aplikaciji omogućen je unos cijene za pojedino ispitivanje, liječnički pregled ili ispitivanje uređaja.
  • KREIRANJE DIGITALNE ARHIVE – Aplikacija će Vam omogućiti da sve dokumente koje sada imate na različitim mjestima (registratori, Excel datoteke i sl.) stavite na jedno mjesto u obliku digitalne arhive. Svi ti dokumenti će na taj način postati uvijek dostupni i Vama na raspolaganju, bez obzira gdje se nalazili u tom trenutku.
  • PREBACIVANJE PODATAKA I POSTOJEĆIH BAZA – Aplikacija omogućava svojim korisnicima jednostavni uvoz podataka iz postojećih baza (obično su to razne aplikacije kadrovske službe). Kreiranjem jednostavne CSV datoteke imate mogućnost uvoza podataka o zaposlenicima čime značajno olakšavate prijelaz na novu aplikaciju.
  • OSPOSOBLJAVANJE ZAPOSLENIKA – Aplikacija omogućava da kroz nju tvrtke koje to žele, mogu same izvršavati teorijsko i praktično osposobljavanje svojih zaposlenika. Također je omogućeno vođenje matične knjige osposobljavanja.
  • PROCJENA RIZIKA – Od početka 2016 godine izašao je i novi modul procjene rizika unutar aplikacije WebZNR. Ovaj modul Vam omogućava generiranje Word dokumenta na temelju upisanih podataka nakon čega možete nastaviti obradu dokumenta prema vašim željama. Trenutno je ovaj modul u BETA testiranju, ali je dostupan za korištenje.
Saznajte više na www.zastitanaradu.hr

Za sve dodatne informacije molimo da nas kontaktirate putem telefona ili email adrese.